Høstens foreldremøter

Høstblader

Onsdag 6. november

Vg1 kl. 17:00 i klasserommet med kontaktlærer: Bli med på samtaler om hvordan du opplever at din ungdom har det på skolen.

Vg2 kl. 18:00 i klasserommet med kontaktlærer: Bli med på samtaler om hvordan du opplever at din ungdom har det på skolen.

Vi stiller med barnepass så flest mulig foreldre kan delta. Det blir servert te og kaffe i kantinen med mulighet for å snakke med ledelse og rådgivere før eller etter klassemøter.

Torsdag 7. november

Vg3 ST kl. 17:00 i auditoriet: I uke 7 reiser elevene til Berlin. Vi ønsker å sikre at alle foresatte får informasjon og gi dere mulighet til å få svar på alle spørsmål dere har om turen. Det blir også informasjon om eksamen slik at dere vet hva som venter elevene i mai og juni.

Vg3 Påbygg kl. 17:00 i klasserom: Fokuset på møtet blir informasjon om eksamen.