Ønsker alle en velfortjent ferie

God sommer!

Kjære elever, foresatte og ansatte

Nå er vi ferdig med siste skoledag, de aller fleste eksamensresultater har kommet, og elevene har fått karakterene sine. Vi har hatt avslutninger og rydding, avtakking og noe analyse. Ledelsen fortsetter arbeidet neste uke med å se tilbake på året som har vært, og planlegger for neste skoleår. Men for alle andre er det god ferie!

Elever kan hente vitnemål og kompetansebevis mellom kl. 12 og 14 på tirsdag neste uke. Vitnemål som ikke hentes, vil bli sendt i posten. Tirsdag er også hurtigklagefrist på skriftlig eksamen. Skjema kan hentes i resepsjon.

For noen av dere, er dette det siste fredagsbrevet dere kommer til å få fra meg. Til dere håper vi at det dere har lært på Stovner hjelper dere videre på reisen. Masse lykke til videre.

Til alle dere som kommer tilbake til Stovner Vgs neste skoleår, gleder jeg meg til fortsettelsen.

God sommer.

Bronia